Nyår 2015

Nyår firades hemma hos Viktor och Amanda i Åtvid. Första gången vi såg deras hus. Vilket var väldigt fint men som fick både mina och även jonas drömmar om hus att växa sig starkare, skulle jag tro. Det blev en lugn kväll med tanke på deras lilla axel och även vår väntade bebis i magen. Vi bjöds på grillat och hasselbackspotatis till efterrätt blev det även kladdkaka med grädde. riktigt gott. Vi åt och hade det allmänt trevligt. Jag gick mest hela kvällen och väntade på att få frågan om barn nu när det syns på magen att nått har hänt där och jag tror inte att många misstänker att det endast rör sig om för mycket julgodis längre ;) Tillslut kom den, Viktor kunde inte hålla sig och de andra höll med om att det syntes ;) Vid tolvslaget traskade vi in mot " centrum" för att titta på raketerna som vi alla tyckte var ovanligt lite detta år. Kan det va så att fler fått upp ögonen och vill värna om djuren? Vi hann dessutom se en hund springa i ren panik mitt under tolvslaget, stackarn. Hoppas ägarna hittade rätt på honom/ henne senare under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu