Inte min grej...

Det här med att hålla en blogg levanade är inte riktigt min grej. Jag kommer sällan på saker att skriva som kan inspirera andra. Jag är för lat för att ta en massa fina bilder som jag sedan kan skriva något roligt om och ladda upp här på bloggen. Inläggen kommer allt mer sällan och ni få som ibland letar er in på denna blogg möts oftast av samma gamla inlägg.

Alltmer har denna blogg blivit en ekande tystnad, ett ställe där jag loggar in men sällan publicerar något på.

Har semester just nu men saknar solen och värmen. Som alla andra undrar jag bittert om det blir någon sommar i år. Veckan innan midsommar hade vi ett par fina sommardagar och årets studenter hade en rekordvarm dag. Men efter det försvann det. sommarkläderna får ligga kvar inne i garderoben ett tag till. Ännu känns det inte dags att ta på sig dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu