Slut på det roliga..

Allt det goda har sitt slut. Igår kväll var det dags för mig att stämpla in på jobbet igen för ett nattpass, efter 2 veckors semester. Jag klagar inte direkt då jag inte gjort annat än att vila upp mig och njutit till 100% under dessa veckor. Har ju dessutom 2 veckor till att se fram emot om nästan exakt en månad :)

Var förvånansvärt lugnt på jobbet i natt, lite småpyssel under natten som det ska vara, men ändå inte tokmycket att göra. Fler sånna nätter vill jag ha nu när jag nästan bara jobbar natt fram till nästa semesterperiod. Enda problemet är att jag sovit på tok för lite nu på morgonen/ dagen. Men vaknar hela tiden och har svårt att somna om. Som tur var gjorde jag endast en enkelnatt nu och kan förhoppningsvis sova bra i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu