njuter i värmen

Den efterlängtade sommarvärmen kom tillslut :)
Hela helgen har det egentligen varit fint väder och vi har varit ute så mycket som möjligt. I måndags var det halvmulet hela dagen och igår klarnade det upp ordentligt på eftermiddagen. Jag njuter för fullt :)

Igår kväll cyklade jag bort till Angelika och vi gick ut på en lite längre promenad i kvällssolen, riktigt härligt. Även idag har jag varit ute i värmen på långpromenad. Gav mig ut strax innan klockan slagit 11 och det var redan så att man svettades i shorts och linne när man gick där. Tyvärr blev promenaden lite längre än jag tänkt och därav var skovalet inte det bästa. Slutade med skavsår på lilltån. Men det hör väl sommaren till? Skoskav på fötterna och blåmärken på benen. Eller gäller det bara barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu