cellprov

Snön ligger vit på taken och mer dalar ner från himlen. Känns som att snön har kommit för att stanna denna gång. Inte mig emot då jag gillar vinter och snö. ;) När man frågar människor vilken årstid här i sverige de gillar mest svarar majoriteten sommar, jag är inget undantag men jag gillar nog vintern lika mycket. Iallafall då snön knarrar under fötterna. Hatar däremot tö och slask, men det är en annan sak!

Idag är jag ledig från jobbet men ska iallafall knalla bort till sjukan för att träffa "kvinnoläkaren" idag. Har blivit så gammal nu att det är dags att lämna cellprov vid jämna mellanrum. Så idag är det dags, inget jag direkt längtar efter. Men tycker helt klart att det är viktigt att gå. Tänk så mycket cancer de klarar av att bota tack vare dessa prov där man i ett tidigt stadie kan sätta in behandling.

Innan dess skall jag bara strosa runt här hemma och plocka i ordning och njuta av att vara ledig. Enda lediga dagen denna vecka då jag jobbar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu