nattjobb

Sitter i soffan på jobbet och tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu medan det är lugnt här. Alla patienter sover så gott i sina sängar. Något som jag med önskade att jag hade gjort. Är riktigt trött denna natt. Trots att jag hällt i mig en energidryck och flera koppar kaffe. Kan inte heller skylla på att jag sovit dåligt inför nattpasset. Sov faktiskt bättre än vad jag trott att jag skulle göra. Då det råder badrumsrenovering i huset. De måste ha varit tysta av sig, eller så hade jag bara tur med tajmingen:).

Efter detta nattpasset får jag dock inte sova riktigt så mkt som jag skulle vilja. Ska nämligen tillbaka till sjukhuset på eftermiddagen för handledarutbildning. Intvarken så lärande eller roligt egentligen, men med obligatorisk närvaro nu efter att man anmält sig till kursen. Bara gå dit och se glad ut. Kanske kan dela någon erfaranhet iaf :) sen finns det ju förhoppningsvis gofika!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu