Äta sova jobba dö...

Känner för att skriva nått riktigt roligt och inspirerande här på bloggen just nu. Men dessvärre har jag varken nått roligt eller inspirerande att skriva om. Mitt liv rullar på som vanligt med jobb... Känns mest som att mitt liv går ut på att jobba, äta och sova just nu. Försöker fortfarande passa in lite träning däremellan. Men pass-tiderna på Friskis och svettis har ändrats och definitivt inte efter mig och mitt jobbschema direkt. Detta gör att jag har svårt att hitta några inspirerande pass att gå på när jag verkligen känner att jag har tid. Som idag när jag jobbar natt hade jag velat gå på nått pass mitt på dagen men det finns inget. När jag jobbar kväll skulle det vara väldigt kul om det fanns ett pass mellan 11:30-12:30, då skulle jag både hinna träna och duscha i lugn och ro innan jag cyklar vidare till jobbet. Men det finns inte. Finns däremot ett pass mellan 12-13, men det blir för tajt att hinna duscha och ta mig till jobbet på 30 min... Får kolla upp möjligheten på andra gym till nästa gång. Mitt kort går ju ut nu i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu