Blogglust

Fick en otrolig lust att blogga, men har egentligen inte så mycket att skriva om som vanligt ;) Senaste tiden har jag mest använt bloggen som en privat dagbok och sparat inläggen som utkast, alltså inte publicierat det jag skrivit. Anledningen är att vi haft en underbar hemlighet jag och min älskling som vi velat vänta med att avslöja. Vi ska ha barn i maj nästa år!! Då alla senaste inläggen har handlat om det och hur jag mår vecka gör vecka har det helt enkelt inte kunnat publiceras utan att avslöja nått ;) nu vet alla i den närmsta familjen samt mina kollegor så nu är det gelt enkelt officiellt. Då magen dessutom har börjat synas är det svårt att hålla det hemligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu