skäll...

Har fått lite mindre skäll av min syster att jag skriver allt för sällan. och för att jag börjar alla inlägg med att be om ursäkt för att jag skriver så sällan ;)

Därför tänker jag inte göra det den här gången!

Har precis haft två veckors semester. Två veckor går väldigt fort! Egentligen skulle jag ha börjat jobba redan i tisdags, men chefen skickade ett sms redan förra veckan där det stod att jag mest troligt skulle kunna vara flexledig. Så ringde jobbet i måndags och mycket riktigt var vi plus så jag är ledig en dag till :) Träffade Julia i tisdags och fikade istället för att jobba. Mycket roligare kan jag lova!

många timmar satt vi och tjattrade om allt möjligt. Det finns mycket att prata om när man knappt setts på hela sommaren. Som ni vetprovade vi på campinglivet jag och Jonas, vår första semestervecka. Vi började med några nätter på lysingsbadet i västervik för att sedan åka vidare till Öland och tälta där i några nätter. Det var riktigt mysigt och tro det eller ej men vi klarade oss i från att slå ihjäl varandra när tältet skulle upp, båda gångerna. I västervik hade vi kanonväder första dagen, eller egentligen var det nog bra väder alla dagar där. På Öland var det lite kallare och blåste desto mer vilket gjorde att det kändes ännu kallare... Andra veckan har vi tagit dagsutflykter mer, såsom söderköping och arkösund. Vi passade även på att bada en del vår sista vecka. Mest troligt blir det nog inte så mycket mer bad denna sommar. Kan inte komma ihåg någon sommar som jag badat så lite som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu