Nattuggla

Sitter i personalrummet på jobbet ännu en gång. Räknar ner timmarna till fredag morgon då jag stämplar ut för ytterliggare 2 veckor semester. Tanken är att jag tar med mig sambon ner till västervik och sedan vidare till öland. Vi ska testa på campinglivet tänkte vi. Så jag håller tummar och tår på att vädergudarna är med oss och att vädergubbarna har rätt när de säger att sommaren äntligen är på väg.

Är en lugn natt även denna gång. Vi har ätit tårta mitt i natten som vi fått av en tacksam patient. Mycket smaskigt men onyttigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu