sjukstuga

Ligger nerbäddad i sängen och tycker lite synd om mig själv. Väntar på att vc ska ringa tillbaka oxå. Har haft ont i halsen och feber sedan i söndag. Började helt plötsligt på lördagsmorgonen med att jag kände mig irriterad i halsen. Trodde då att det berodde på att jag cyklat till jobbet. Men sedan blev det bara värre och värre. På söndagskvällen kom även febern på besök och efter det har det bara fortsatt. Nu tycker jag mig även kunna se vita "prickar" i halsen och tror därmed att jag dragit på mig en halsfluss och därmed behöver en antibiotikakur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu