Ekande tysnad

Ännu ett långt uppehåll mellan raderna. Denna gång hade de dessutom hunnit ändra sidan på blogg.se, som tur var loggade man in på sin blogg på ungefär samma ställe som innan ;) Annars hade det väl fördröjt det hela ännu lite till...Har sedan sist hunnit med en resa till The Big city (blir troligen mer om det i ett senare inlägg), firat min andra hälft samt syster yster. Det är inte bara i dec-jan det är tajt mellan födelsedagarna i denna familj utan även i månadsskiften mars-april ;) Då mitt träningskort till friskis gick ut i början på mars har träningen sackat efter något. Har försökt att träna lite mer här hemma på egen hand ( det går sådär måste jag säga). Men som friskvårdsinspiratör på jobbet har jag tillsammans med en annan tjej dragit igång med en klassiker på jobbet där vi skall genomföra 4 grenar på 2 månader. Där bland annat gång, cykel och planka ingår så får in lite träning där och förhoppningsvis kan det hålla i sig även över sommaren med. Försöker också bli bättre på att äta frukt då det är den sista grenen i "vår" klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu