babbel mellan natt-turerna

Måndag igen och ny arbetsvecka har börjat. Sitter här relativt nyvaken och skriver mellan två jobbnätter. Sjukt jobbig natt på jobbet denna natt, många onödiga ringningar och patienter som hade svårt att komma till ro och somna. Jobbar i natt med, sen jobbar jag två dagpass innan jag äntligen går på semester. Kroppen börjar skrika efter ledighet nu, så sjukt tungt på jobbet nu. Hade en trevlig midsommar med älskling här hemma. Jobbade natten till midsommarafton så sov till typ 1 sedan gick vi och handlade ingredienser till jordgubbstårta och grillkväll. Hade vi det bara mysigt och åt gott här hemma. Var så sjukt kallt ute. Tanken var att vi skulle haft en picknick, men med tanke på kylan blev det inte så. I helgen blir det Bråvalla-festival för oss två. Hoppas kunna komma ifrån jobbet lite skapligt på torsdag så att vi hinner se så mycket som möjligt :) Älskling fick ju biljetter av mig till detta i födelsedagspresent. Då kändes det som att det var en evighet fram tills dess. men nu är det alltså dax. Ska bli grymt kul, hoppas bara att vädergudarna är med oss så att vi slipper regn. Som det ser ut just nu blir det en del skurar på lördagen. men det kan ju hinna ändras. Hoppas hoppas att det ändras till det bättre. Jag vill ha sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu