Mysmorgon

Är det nått jag gör varje onsdag så är det att titta på all kärlek som blomstrar i Bonde söker fru. Igår kunde inte jag det då jag jobbade kväll. Då är det tur att Tv4 play finns. Har nyligen avnjutit en lång frukost här hemma med the och tända ljus och sitter nu med datorn i knät. Måste ju fylla på denna mysiga dag med lite kärlek oxå. Blir inte att jag ser min kärlek så mycket idag då jag åker i väg och jobbar natt sen i kväll.

Pepparkakshuset jag gjorde häromdagen blev ett Big fail. Fick det inte att sitta ihop många minuter inte och dekorationen blev inte heller som jag tänkt mig. Får se om jag gör ett nytt försök nån dag, blev nämligen deg kvar eller om jag äter upp degen som den är xD Det är ju så gott med pepparkaksdeg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu