Mästarnas mästare

Att Sverige är VM-mästare är det nog inte många som har kunnat missa. Men vilken match det var, tyvärr var jag alldeles för trött och råkade somna mitt i sista perioden, men vaknade lagom till att laget fick ta på sig guldhjälmarna, sen somnade jag igen. Men sjukt kul är det ju iallafall. Tänk VM-mästare på hemmaplan dessutom. riktigt bra jobbat. hörde dessutom att det endast var Sverige som lyckades vinna mot Schweitz, med 5-1 dessutom :)

Nyligen hemkommen från jobbet. Hade glömt bort hur fort dagpassen går, helt plötsligt var klockan halv 1 och jag hade inte ens tänk tanken på mat än. så ska det va tycker jag :) Lagom att göra så att man inte känner sig stressad men ändå så att klockan går fort... Underbart väder har vi oxå, men tyvärr är det tvättstugan som kallar på mig :/ Får försöka matcha in att njuta av solens strålar emellan passen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu