regnig söndag

Då var det söndagkväll igen. Ännu en helg har rusat förbi och imorgon är det måndag igen och i vanlig ordning är det jobb för mig som gäller. Längtar redan till torsdag då jag är ledig och inte har något planerat. 
nyligen hemkommen från derbymatchen mellan Norrköping och ÅFF. Blev dessvärre förlust för ÅFF fast att vi satt där på läktaren och hejjade i regnet. Men men sånt är livet, inte alltid rättvist...
 
I går var det ESC för er som missade det, där däremot tyckte jag nog att det var ganska rättvist. tyckte Danmark hade en bra låt, sen måste jag erkänna att jag var så sjukt trött att jag somnade från och till i soffan och därför inte såg/ hörde alla låtar rodentligt. Så kanske att det inte var så rättvist trots allt?!
 
Nu tänker tänker jag avsluta denna söndag på bästa sätt. I mysbrallor framför TV:n med popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu