pick-a-bou

Ligger i vanlig ordning i soffan men datorn i knät. Är så sjukt trött och försöker samla så pass mycket energi för att ta mig ut i köket och fixa till lite käk. Men det går trögt. Vaknade av älsk alarm i morse och kunde inte somna om. Så var uppe tidiagt trots ledig dag. Har varit i linköping och besökt min "syster" och hennes mysiga dotter. Blev även en sväng hem till mamma, så har myst ordentligt med familjen idag. Kändes sjukt jobbigt och konstigt att vara hemma nu när inte Frallan finns längre. Första gången jag var hemma efter att han försvann. Ingen hund som kom och hälsade vid dörren, ingen hund som la sig under bordet då vi åt. Riktigt tomt kändes det. Var så att det bildades tårar då jag såg hans urna. Kommer alltid att älska dig Frallibralli! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu