helgen som var

Då var det måndag igen och ännu en helg har passerat. Lördagen spenderade jag tillsammans med svärmor och två utav hennes vänner nere i den lilla hålan Ullared och det stora varuhuset. Kom hem med en hel del och desto mindre pengar på kontot än vad jag hade innan:-P var riktigt roligt och fint väder där nere. Eller det var det nog i hela Sverige i lördags tror jag;-) även söndagen bjöd på fint väder och vi åkte ut på landet och kollade in Jonas systers och hennes sambos nya hem. Mysigt värre! På kvällen hann vi även träffa min syster och hennes kille då de kom hit med banankartonger åt oss. Packandet inför flytten är i full gång nu:-) inte långt kvar:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu