sjuk

Hallå från sjukstugan!
Har legat hemma med feber nu i två dagar och klättrar redan på väggarna. Gud så tråkigt det är att vara sjuk. Det jobbigaste är att jag inte känner mig sjuk så fort jag är still, bara lite slö. Men så fort jag rör på mig blir jag helt slut :/

Hade en trevlig resa uppe i Stockholm i helgen med god mat på fredagskvällen och en bra show på globen. Men var nog sjuk redan då, eller om inte annat så slog det ut ordentligt i lördags då vi gick på stan. Kände mig helt matt och frusen då. När vi kom hem tog jag tempen bland det första jag gjorde och visst hade jag feber allt. Hoppas jag inte smittade ner de andra i sällskapet bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu