sommarfunderingar

Ännu en midsommar har passerat och sommaren har därmed börjat på riktigt, eller?
Idag är det grått och trist ute men ändå väldigt varmt. Tror att det är åska på gång. Älsk åkte precis iväg för att jobba några timmar medan jag jobbar på här hemma. Ska roa mig nere i tvättstugan senare i em (kom vi på för kanske en timma sen). Det är bra att vi har sånn koll jag och min karl ;) Aja har inte så mkt som ska tvättas så det går nog ganska fort. Har även börjat min karriär som målare här hemma och förvandlar lite möbler eller i detta fall är det bara en möbel, men iallafall. Vem vet, kanske kommer jag på nått mer att måla sedan då jag ändå är i farten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu