tandläkarärenden

Hemma igen efter lite morgonäventyr. En tid hos tandläkaren var planerad. Har varit och lagat ett hål, som jag för övrigt inte alls har märkt av eller besvärats av. Nu är jag bedövad i tanden och måste erkänna att det känns väldigt konstigt. Måste bara säga att jag älskar dessa bidrag man får från staten. Tack vara detta fick jag 300 rabatt på hela kalaset. :)

I eftermiddag ska jag åka och jobba igen. Hoppas på ännu ett lugnt kvällspass. Känner mig inte riktigt på topp ännu och kommer vara tröttare än vanligt ikväll då jag tvingades ställa klocka i morse. Kommer nog gå bra, ska byta sida på jobbet idag med. Tidigare har det varit den sidan som är lugnast, med "lättast" patienter men med mest antibiotika. Vi får väl se hur det är ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu