extra ledighet

Det här med flex är underbart. Äntligen lönar det sig att vara som jag och alltid komma tidigt (eller jobba över ibland). Idag är jag nämligen flexledig. La in en liten förfrågan till chefen häromdagen om att eventuellt kunna ta ut några utav mina flextimmar idag och därmed kunna vara ledig. (Vi var nämligen så många plus idag). Inga problem sa chefen, så nu är jag hemma och njuter en dag till. Tyvärr kan jag inte riktigt njuta riktigt så mycket som jag skulle vilja. Hade önskat att få njuta lite av solens strålar. men den lyser dessvärre med sin frånvaro... Blir att slappa i soffan framför en film istället fram till kvällen. då ska jag roa mig med några arbetskamrater. Det ser jag fram emot.

Gick på stan hela förmiddagen igår i jakt efter en lila klänning inför det kommande dopet. Helt utan resultat. Dött lopp så att säga, inte en enda lila klänning kunde jag hitta :/ Ska ta ett varv ute i Ingelsta någon dag och i Linköping innan jag ens funderar på att tänka om xD. Ni får gärna hålla ögonen öppna för min skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu