jobb, jobb jobb

Inskolningen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut, är inne på andra veckan av tre. Men det känns bra. Lär mig hela tiden något nytt och blir mer och mer självständig :) Känns kul när man känner att man vågar besluta saker på egen hand och när andra sköterskor/ undersköterskor kommer till mig och frågar saker. Tror verkligen att jag kommer att trivas på denna avdelning :)
Roligt med sånn blandning på patienter som det är här och att det hela tiden händer nått, lite stress är bara bra ;) 
 
trots att det är roligt att jobba, ser jag fram emot morgondagens lediga dag. Kommer att njuta till tusen. Även om jag tvingas sätta klockan på 8 för att nå vårdcentralen. Men efter det ska jag njuta och ta en välförtjänt sovmorgon (hoppas så att jag kan somna om).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu