Examen

Att jag tog min examen i fredags börjar sakta men säkert sjunka in. Men att jag börjar mitt första jobb som sjuksköterska i morgon, är något min hjärna inte kan ta till sig. Trots att väskan inför imorgon är packad och naglarna mist sitt nagellack och minskat drastiskt i storlek. Det känns så otroligt konstigt. Dessa 3 år har gått alldeles för fort. Plötsligt är denna dagen här som jag har väntat på, men jag känner mig inte redo. Kan jag verkligen allt jag borde kunna?!

Min examensdag var i vilket fall väldigt bra. Trots nervositeten och alla olika känslor som bubblade i mig blev dagen så bra som jag hoppats på. Tro det eller ej, men jag lyckades hålla mig från tårar, även om det var väldigt svårt stundtals. Tack alla nära och kära som förgyllde min dag och firade den med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu