2013

Nytt år nya möjligheter...
Vet att det har varit 2013 nu i en vecka och att jag är lite efter. Mitt nyår var bra, vi firade som sagt med kära vänner nere i Åtvidaberg långt in på småtimmarna. Kom i säng runt 4.30 på nyårsdagen ;) Tiden går fort när man har kul!

Detta är året då allt händer, jag börjar som alla andra år med att fylla år och bli ett år äldre. Sen tar jag examen och börjar jobba som sjuksköterska detta år. Hel sjukt att jag är klar med utbildningen nu. De tre åren som skulle ta en evighet är nu förbi. De har nått sitt slut. Känns lite pirrigt i magen inför fredagens ceremoni. Att inte behöva gå till skolan längre känns konstigt.

Ikväll ska järngänget från utbildningen samlas och äta middag ihop för att fira mig såhär i efterhand. Ska bli mysigt :) Släkten firade mig redan i fredags då vi på riktiga dagen var upptagna med 25-års firande och tre-rätters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu