Vårkänslor

Åh vilket strålande och härligt väder vi ser ut att ha idag. Blev alldeles gld när jag kom ut i köket och kollade  ut. Solen skiner och det är inte alls många minusgrader utee. Funderar lite smått om jag ska gå till jobbet idag istället för att ta cykeln. Men då är problemet att ta sig hem sen i kväll. Inte lika roligt att gå hem vid 22 ikväll när man ska upp 5:25 imorgon bitti. Kanske får bli bussen hem i så fall eller så får jag helt enkelt gå och leda cykeln på vägen dit så att jag kan cykla hem ikväll :) Vi får se.

Igår var det en riktig jobbdag för mig. Från det ena jobbet till det andra. Hann i stort bara hem och hämta jobbkläderna till kvällens hockeymatch och sen gå till tåget. Men vad gör man inte för hockeyn och sina köra kollegor? Konstigt nog var jag inte trött när jag kom hem. Överskotts energi kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu