trötter

hallå!! Kan ni gissa vart jag befinner mig just nu? Ja men precis i soffan med datorn i knät ;) (hur kunde ni veta det?!)

Är helt slut i kroppen efter jobbet, när klockan ringde 5.25 i morse trodde jag knappt att det var sant. Kändes inte som att jag sovit något alls, utan att jag precis hade gått och lagt mig. Men upp kom jag och med lite frukost i magen cyklade jag i allafall bort mot jobbet för ytterliggare ett dagpass, imorgon är det dags igen innan jag är ledig på fredag :)

Imorgon är det ju föresten alla hjärtans dag oxå. Ska ni fira på något speciellt sätt då? Vi ska förmodligen ut och käka jag och min darling. Vi firar ju inte bara 4 år utan även 1års förlovningsdag dagen till ära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu