massage

hemma i min kära soffa igen efter en skön stund på Style Station. Unnade mig en 45 minuters massage dagen till ära. Då jag fick ett presentkort på just detta av mina kära vänner på min examensdag. Riktigt skönt vill jag lova att det var, samtidigt som det måste erkännas att det känns lite konstigt att ha en främmande karl som står böjd över mig och knådar min kropp ;)

Han gav mig dock lite kloka ord och goda råd under tiden. Bland annat meddelade han att jag är lite sned i kroppen öch är längre i höger sida än vänster. Samt att jag är väldigt spänd i bröstmusklerna och har belastade skulderblad som kompensation...

Nu ska jag fixa lite käk här i stället och ikväll tänkte jag se på någon film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu