jag <3 dig

Vår alla <3-ans dag blev inte riktigt som vi tänkt men väldigt bra iallafall. Tanken var att vi skulle äta en mysig trerättersmiddag på Athena här i närheten. Men när vi väl kom dit var alla bord upptagna och lokalen var fullbokad. Vi traskade istället vidare på kungsgatan och hamnade på Texas. Med varsin burgare och pommes i magen var vi båda alldeles för mätta för efterrätt. Istället gick vi till Ica och hämtade en chokladask vi fått i gåva och till hemköp för att köpa Cola. Sen vart det filmmys här hemma resten av kvällen. Jag följde som vanligt min tradition och somnade i älsklings famn mitt i filmen och vaknade lagom till slutet. Varför bryta sina traditioner liksom?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu