I-landsproblem

 
Har precis kommit hem från andra dagen som självständig syrra. Går bättre och bättre. Visst glömmer jag saker hela tiden, men som sagt bättre och bättre går det. Råkade sätta en ny PVK på en patient i onödan idag då jag sedan fick se att läkaren satt ut patientens antibiotika och istället satt in honom på tablettbehandling. Men men sånt som händer. Med lite bättre kommunikation så skulle man slippa detta oxå. Patienten var väldigt lättstucken som tur var...
 
Kom hem och fick se att mina orkideer typ torkat ihop igen. Fattar inte vad jag gör för fel. jag får dem att få nya fina knoppar och tror varje gång att de ska blomma på nytt. Men så helt plötsligt "torkar" knopparna ihop och faller bort tillslut. Tråkigt i-landsproblem om något. Vore så kul om de för en gångs skull ville blomma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu