fredagsmys

Hallå! Nyligen hemkommen från jobbet, tog en snabbis på stan på hemvägen. Ska ju på kalas imorgon och kan ju inte komma tomhänt ;)

gud vad fort veckorna går, redan fredag igen?! Förra fredagen var jag ledig, men vaknade tidigt i alla fall pga av en tid på vårdcentralen. Med inställningen på bara en titt och ett snabbt samtal där cyklade jag dit till 8.30 på morgonen. En kvart senare cyklade jag hem igen med en leverfläck mindre. Läkaren valde att ta bort den på plats, på en gång. Lika glad var jag för det, men samtidigt aningen förvånad och i chock tror jag. Har länge velat bli av med den, men aldrig riktigt vågat ta tag i det tror jag. Men men nu är det gjort i alla fall.

Ikväll ska vi bort till min kära vän Louise och dricka lite vin och ha det allmänt trevligt :) Riktigt bra sätt att fira in helgen och ledigheten. Hoppas ni läsare oxå får en trevlig kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu