födelsedagskalas!

Igår var vi som sagt på 1års kalas för lilla Aaliyah :) Mysigt var det och födelsedagsbarnet gjorde att det bjöds på mycket skratt från oss andra. Hon är en liten buse den där ungen. Av oss fick hon en färgglad mjukisdjurshund som fick en puss på en gång. Det tar jag som ett ganska så bra betyg.

Idag har vi mest slappat här hemma och spelat lite wii. Jag hann även gå ut och gå en sväng i det härliga vädret innan jag ställde mig och fixade lite käk. Idag blev det kycklinggryta och pasta här hemma. Snabbt och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu