jul i vårt hus!

Jag har sagt det förut men gud vad jag älskar julen! Det är så otroligt mysigt. sitter uppkrupen i soffhörnet men en clementin, sniffar på lite julte och bara njuter av allt det röda. fina omkring mig och alla ljusstakar i fönstren överallt.
Är extra lycklig idag då även lite snö har kommit till norrköping och lagt sig på gatorna här omkring! 
 
Igår hade vi julkväll här hemma hos oss med några vänner. Det var oxå riktigt mysig. Spelade julklappsleken, åt gröt och lussekatter, drack lite glögg och till sist hamnade vi alla i soffan framför idol-finaken. Innerst inne visste vi alla att Kevin skulle vinna även om vi var väldigt eniga om att Elin egentligen är bättre både i sång och scenspråk. 
 
Idag har jag myst med ännu fler vänner på stan. Käkat och gott och snackat ikapp en hel del. Åh vad jag saknar skoltiden då man hade sina nära omkring sig hela tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu