Biomys med syster mitt i veckan...

 
 
Kanske inte lika bra och gripande film som jag trodde. Tror dock inte många kinder var torra när filmen var slut. Iallafall inte mina! Älskade Persbrandt har gjort det igen, finns det någon roll han inte spelar bra?

Precis hemkommen från en mysig kväll i bio mörkret även om filmen inte var som jag trodde. Systeryster och jag bestämde oss för att gå på bio ikväll. Mitt i veckan tänker ni. Ja varför inte säger vi! Bra film, även om jag mest troligt inte kommer se den igen. Inte kostade den mig något heller. Hade en biobiljett som låg och väntade på att bli använd här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu