efter solsken kommer regn??

Mitt förra inlägg handlade om att det inte varit många droppar regn denna sommar. nu har vi nog fått en hel del, men fortfarande tycker jag nog att detta är en av de bättre sommrarna med bra väder. Att det regnar ett par dagar är bara bra...
 
Jobbar denna helg oxå. Gör två helger på raken här, men det lönar ut sig i slutändan. Då är jag ju ledig två helger på raken sen :) Har ÄNTLIGEN blivit av med min lördag den 31:e oxå, så nu kan jag gå på dop!! Har även hittat en lila klänning oxå som jag letat som en tok efter. Inte riktigt det jag tänkt mig men det blir nog bra i alla fall. Den matchar i alla fall älsklingens slips :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu