tiden går, jobbet fortsätter

Oj vad dagarna går. var ett tag sen jag visade några livstecken här...
Sitter i valig ordning i soffan och förbereder mig för att ta cykeln bort till Vrinnevi. Dags för en kvällstur igen. I morgon är jag ledig och då ska jag antagligen gå en sväng på stan för att beställa en soffa till nya lägenheten och köpa en ny vårjacka :) Sedan blir det fredagsmys resten av dagen och hela kvällen lång. Jobbar sedan helgen igen. Hoppas på en lugn helg. Vi har under en längre tid haft det riktigt tufft och jobbigt på jobbet nu med överbeläggningar och massor att göra. Jag har nu verkligen fått uppleva de skräckscenarion som alla pratar om hur jobbigt och otroligt mycket det är att göra. Man är glad de dagarna om man hinner ta sin lunch på 30 min eller hinna äta överhuvudtaget. Det är inte många gånger jag tar ut hela min rast som jag har rätt till måste jag erkänna, det finns hela tiden saker man måste göra vilket gör att det är svårt att slappna av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu