Tänk att man kan bli på bättre humör av att köpa en soffa...

Har varit iväg på stan en sväng, kände att lite luft kanske kunde bota mitt dåliga humör. Passade på att beställa vår soffa vi tittat på i helgen. Kändes lite i plånboken då jag betalade handpenningen men det kommer att bli så bra i nya lägenheten tror jag. Nu är bara frågan vart vi ska göra av de sofforna vi har nu. Någon som vill ha?!
Tror dessutom turen till stan hjälpte endel för mitt humör oxå, känner mig mycket gladre nu. Det jobbiga är bara att jag fått en himla huvudvärk av all irritation. Förhoppningvis släpper även den så småningom. Kanske släpper fortare om jag bäddar ner mig under en mysig filt och kollar på film?!                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu