mysmorgon

åh har haft en riktigt mysig morgon tillsammans med min kärlek. Vi började dagen med en lång sovmorgon och låg kvar i sängen länge och väl innan vi gick upp. Jag bestämde mig för att baka scones till frukost. så när de var klara blev det även en lång och mysig frukost ihop. Åh vad jag älskar när vi är lediga samtidigt och har tid för sånt i hop.

Var helt slut och gråtfärdig igår när jag kom hem från jobbet. Hade en för jävlig dag rent ut sagt. det gick i ett och hela tiden hände det oplanerade grejer på jobbet. Jag var verkligen överallt och ingenstans. Fick slänga i mig min lunch 10 min innan mitt arbetspass var slut. Inte bra jag vet, men det fanns ingen tid i världen att få i mig lunch innan.

Idag tycker jag med andra ord att jag förtjänar att vara ledig och jag tänker inte göra alldeles för många knop direkt. Kanske börja packa lite smått inför den kommande flytten men annars tänker jag mest bara slappa och bara vara hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu