Ledig dag

Är ledig idag och kände att det kunde vara dags att skriva några rader här igen. (Går lång tid mellan inläggen ibland).

Mycket har hänt sedan jag skrev sist. Både roliga saker och mindre saker har jag och mina närmsta gått igenom. Förra helgen hade vi kalas i tankarna både lördagen och söndagen. Först var det min kära syster och hennes sambo som skulle firas och på söndagen var det ingen mindre än min kärlek som vi hade kalas för. Jag var genomförkyld och gräddade våfflor så det stod härliga till på söndagen.

Tyvärr slutade inte helgen lika roligt och glatt som den började. Vår hund har under en längre tid besvärats av värk och ibland fått lite värkmedicin i samband med maten. Nu hade helt enkelt värken tagit ut sin rätt och blivit allt värre. Frallan klarade inte längre av att stå upp. Värken hade vunnit kampen. Frallan blev dessvärre lam av sin smärta och veterinären kunde inte göra något åt det. Istället togs det jobbiga och värksamma beslutet att han skulle få somna in. Så söndagen den 24:e Mars blev Frallans sista dag i livet :(
Vila i frid älskade hund! Kommer för alltid att sakna och älska dig gubben!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu