kära syster!

Har precis sagt hejdå till min älskade syster och slängt i mig en stor kaffe. Trodde aldrig på de vuxna när de sa att de fick ont i huvudet om de inte drack kaffe. Men nu har jag bevittnat det själv. Jobbet har gjort mig kaffeberoende! Huvudvärken försvann på bara några minuter efter att jag fått i mig lite kaffe. Helt sjukt!

Var i vilket fall väldigt mysigt att ha syster yster hos mig idag. Snacka lite skit och kolla på film. Vi åt även lite lunch ihop. Blir inte att man ses så ofta längre, nu när vi bor så långt ifrån varandra och jag jobbar mer eller mindre jämnt. Men desto mysigare blir det när vi väl ses! Älskar dig min lilla yster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu