Jag har bara regn hos mig...

började dagen på bästa sett idag, eller kanske inte, med att ta tag i disken. Då vi eventuellt skulle/ ska ha lägenhetsvisning idag igen, vill jag inte att diskbänken ska vara full av skitig disk...

Norrköping bjuder inte direkt på finaste vädret idag. Det regnar för fullt och ser riktigt ruskigt ut ute. Inte alls lockande att ta cykeln till jobbet senare i eftermiddag. Men men med lite tur kanske det har slutat regna tills dess. Min kära cykel visade inte direkt sin bästa sida igår heller. Fick inte upp låset hur mycket jag än försökte (ja jag hade rätt nyckel). Tillslut fick jag ge mig och låna sambons cykel för att  överhuvudtaget komma i tid till jobbet. Hoppas jag har bättre lycka idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu