hemma

hemma en sväng mellan jobb och födelsedagsfest. Jobbar imorgon med så har lovat mig själv att ta det lugnt ikväll och skippa alkoholen helt. Det blir bäst så, då vet jag med full säkerhet att jag orkar med morgondagens kvällsarbete utan problem. Ska bli riktigt roligt att träffa alla kära vänner från studietiden (sjukt att jag kan säga så nu, låter som att det var evigheter sen) som man inte sett på länge även om jag allra helst skulle vilja ligga i soffan och dega framför någon film hela kvällen. Är så sjukt trött idag. Ska fixa lite kaffe nu innan jag ger mig i väg i hopp om att piggna till lite tänkte jag.

Jobbet har gått riktigt bra både igår och idag. Varit en lugn helg peppar, peppar. visst jag åt extremt sen lunch idag, men det berodde endast på dålig planering från min sida och inget annat ;)
Hoppas på en lugn söndagkväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu