födelsedagslördag

Blev en lugn och trevlig kväll igår som jag hade hoppats. Som sagt väldigt kul att träffa alla igen! Julia bjöd på en underbart god tårta oxå (som Debbi hade gjort xD). Cyklade hem vid 12 och slocknade direkt då jag la huvudet på kudden, om jag ens hann det. Nu sitter jag i vanlig ordning i soffan och ska snart ta min lilla cykel och trampa bort till Vrinnevi för ytterligare ett kvällspass. Sen ska jag hem och pussa på min kära älskling som jag inte sett på ett par dar nu. Imorgon är jag ledig och har verkligen inget planerat och så ska det få förbli, jag ska helt enkelt ta dagen som den kommer. Det längtar jag efter...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu