underbara varelser

Idag mår jag så mycket bättre än igår, har sniffat bebis. Vem kan inte må bra efter det liksom?! Har även träffat min underbara "bonus"syster och familjen idag. Fått lite extra energi och motivation till livet liksom. Känns så bra det kan göra just nu. Alla har vi våra med och motgångar liksom. Vissa dagar är sämre än andra helt enkelt. Livet är inte en dans på rosor och det kan inte vara lätt då det är svårt. Jag har gång på gång gått igenom svåra perioder i mitt liv, men med tiden har jag bara insett att vi alla bara växer oss starkare genom de tuffa perioderna. Allt det dåliga ska ju föra med sig något gott sägs det ju... Vi får väl se vad det kan vara denna gång!? Vill bara att du ska veta att jag alltid kommer att bry mig om dig och sakna dig. Men så länge du bara ser till att trycka ner mig och få mig att må dåligt är det inte värt at kämpa för. Du har gång på gång visat vart du står...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu