The way you move

Asså det är sjukt hur förälskad man kan bli i någons musik asså. I mina högtalare strömmar Sion Russel Jones låtar på repeat just nu. Tack BEAT12 för att jag fick upptäcka denna fantastiska karl!! Innan denna helg hade jag verkligen ingen aning om vem denna människa var och hade aldrig fått upp ögonen för honom om jag inte gått på BEAT! Måste även tacka Linnea som så entusiastiskt ville se hans framträdande, nu i efterhand förstår jag verkligen varför! Han är grym och hans texter är så fina!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Han är bäst! :D Heeeelt magisk spelning gjorde han!

2012-05-20 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu