Sverige vann!!!

Vi vaaann!! Fy faan vad kul asså. Var en riktigt spännande och rolig omröstning igår/ inatt. 12:a efter 12:a rullade in och tilldelades sverige. Tror vi fick näst högsta poäng någonsin, högst har norge efter Rybacks vinst :) Känns som att vi var värdiga vinnare faktiskt, tyckte egentligen inte att något utav de andra låtarna var några riktiga höjdare. Visst de flesta blev ju bättre ju fler gånger man hörde dem. Men så är det ju alltid ;)
Det är väl ingen som har missat att det är mors dag idag kan jag tänka mig! Har ni uppvaktat era mammor?
Jag åkte hem och överraskade min mamma i morse och har varit där hela dagen. Var bara syster yster som visste att jag skulle komma. Hon fick blommor av oss och så ska vi bjuda ut henne på mat en dag framöver då vi alla har tid. Alltid lika kul att ge bort något när man ser hur glad personen i fråga blir :) 

Nej nu ska jag gå ut på en långprommenad i det fina vädret, innan det blir att dega i soffan framför söndagsfilmen ikväll. Gäller ju att passa på att vara ute så mycket som möjligt nu, nästa vecka ska det ju bli sämre väder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu