sommar

Hallå, hallå! En lite molnigare dag idag. Perfekt för oss som behöver plugga. Jag borde egentligen passa på att göra klart sista basgruppsarbetet, men jag orkar verkligen. Lusten till skolan är som helt bortblåst. Har hjärnan ställt in sig på sommarlov mån tro?!

Igår var vi borta hos Anna, Nanna och Julia för att grilla. Deras hus hade husfest med vänner. Var trevligt. Förstår verkligen inte hur grillat kan vara så sjukt gott asså. Tror aldrig att jag kan äta för mkt grillat under en sommar asså. De lekte även lite lekar under kvällen som jag inte orkade vara med på. men det var minst lika roligt att titta på, om inte ännu roligare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu