Ny vecka, nya möjligheter...

Tummen upp till er som orkade läsa igenom hela listan!

Ny vecka igen! tiden går så sjukt fort, snart sommarlov! :D Sista sommarlovet för min del. Nästa sommar hoppas (och räknar lite med) att jag jobbar som sjuksöterska. Då examen antagligen tas i januari :) Shit asså 3år går så sjukt fort!

Denna vecka har jag inget direkt inplanerat, förutom en fotbollsmatch på parken på onsdag kväl. IFK norrköping möter ÅFF :) Annars räknar jag med att spendera så mycket tid som möjligt utomhus då jag har förstått det som att det ska vara fint väder hela veckan :) Har endast två schemalagda dagar denna vecka, så blir mycket egna studier. Perfekt att ta med ut och sola lite samtidigt. Jobbigt om man ska skriva på datorn dock :/

Vår älskade hund har varit på Briardutställning i helgen och tog hem titeln som årets veteran i år igen :) Är så stolt över min lilla plutt! synd bara att jag inte kunde vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu