mitt liv tillbaka

jaha då var det maj nu då. Shit vad fort tiden går alltså, var tar den vägen. Imorgon är dagen jag både väntat på men samtidigt bävat. Imorgon ska jag skriva tentan så imorgone eftermiddag får jag äntligen mitt liv tillbaka och kan börja tänka på annat igen :)

Hade en trevlig valborgsmässoafton igår. Med först en trevlig pluggstund med nanna ute i solen (är nu extremt snygg i min nya fina solbränna ;) )och sen lite grillning och trevligt umgänge i parken på kvällen! Blev även en tur hem till oss senare sen med lite spel och lek...

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

kul att du gillar bilden! :)

2012-05-02 @ 14:46:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu