God morgon världen!

Idag slog jag upp mina blå till en lika blå himmel! Underbart väder ser det uta at vara/ bli idag. kanske kan bli en härlig lunch ute i solen!?
Igår hade jag lite middag här hemma, var riktigt trevligt och de verkade gilla matten. Gjorde en vild chansning och gjorde allt för första gången. Kycklingen blev faktiskt väldigt god, sen hade jag hoppats att för och efterrätt kunnat varit bättre. men sån är jag självkritisk till 1000...

Idag börjar sista valbara kursen inför sommaren, tänk det är inte många veckor kvar nu till sommarlovet. gud vad jag längtar ska bli så skönt. Ska se till att njuta lite extra nu då det antagligen är mitt allra sista sommarlov. I Januari är jag färdig sjuksköterska, bäst att ni ser upp då! ;)

Nae om man skulle ta och få i sig lite frukost kanske! Skulle ju bara kolla upp ett nummer på datorn, inte mer. Varför håller jag adrig det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu